Mercurial > hg > Papers > 2009 > rep-verify-sigos
diff sigos.tex @ 4:8e30bfb5deb6
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author | Shinji KONO <kono@ie.u-ryukyu.ac.jp> |
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date | Thu, 26 Mar 2009 12:53:57 +0900 |
parents | 5de476fabbbc |
children | 34bfeb51e287 |
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--- a/sigos.tex Thu Mar 26 10:31:47 2009 +0900 +++ b/sigos.tex Thu Mar 26 12:53:57 2009 +0900 @@ -6,34 +6,32 @@ % ユーザが定義したマクロなど. \makeatletter +\bibliographystyle{jplain} % for bibliography + \begin{document} % 和文表題 -\title{Cell Task Manager Cerium のSPU内データ管理} +\title{Remote Editing Protocol の実装と検証} % 英文表題 -\etitle{} +\etitle{Implementation and verification of Remote Editing Protocol} % 所属ラベルの定義 \affilabel{1}{琉球大学理工学研究科情報工学専攻 \\Interdisciplinary Infomation Engineering, Graduate School of Engineering and Science, University of the Ryukyus.} \affilabel{2}{琉球大学工学部情報工学科\\Infomation Engineering, University of the Ryukyus.} -\affilabel{3}{琉球大学理工学研究科情報工学専攻 \\Interdisciplinary Infomation Engineering, Graduate School of Engineering and Science, University of the Ryukyus.} -\affilabel{4}{琉球大学工学部情報工学科\\Infomation Engineering, University of the Ryukyus.} % 和文著者名 \author{ - 多賀野海人\affiref{4}\and - 宮國 渡\affiref{1}\and - 河野 真治\affiref{2}\and - 小林佑亮\affiref{4} + 与儀健人\affiref{1}\and + 宮城健太\affiref{1}\and + 河野 真治\affiref{2} } % 英文著者名 \eauthor{ - Kaito TAGANO\affiref{4}\and - Wataru MIYAGUNI\affiref{1}\and - Shinji KONO\affiref{2}\and - Yusuke KOBAYASHI\affiref{4} + Kento YOGI\affiref{1}\and + Kenta MIYAGI\affiref{1}\and + Shinji KONO\affiref{2} } % 連絡先(投稿時に必要.製版用では無視される.) @@ -41,26 +39,24 @@ 〒903-0213 沖縄県西原町千原1番地\\ 琉球大学工学部情報工学科\\ TEL: (098)895-2221\qquad FAX: (098)895-8727\\ - email: gongo@cr.ie.u-ryukyu.ac.jp} + email: kono@ie.u-ryukyu.ac.jp} % 和文概要 \begin{abstract} -PlayStation 3 では、 -搭載されている Linux を用いてゲームを開発することができるが、 -GPU の詳細が公開されていないため、 -Frame Buffer 上に描画する必要がある。 -Frame Buffer 上の描画は非常に低速である。 -本研究では Cell 用の Task Manager を実装し、 -Frame Buffer 上で高速な 3D Graphics Renderer を開発する。 +本研究室が提案するRemoteEditingProtocol(REP)は、異なるホスト +にあるアプリケーション同士による協調したデータ編集を可能にす +るプロトコルである。しかしREPは複雑なプロトコルを用いている +ため、その検証による動作の保証が不可欠となる。 +本研究ではREPの主要なプロトコル部を抜き出し、JavaPathFinder +を用いてその検証を行う。 \end{abstract} % 英文概要 \begin{eabstract} -In PS3, the game can be developed by using installed Linux. -However, because details of GPU are unpublished, -it is necessary to draw on Frame Buffer. -Drawing on Frame Buffer is very low-speed. -In this research, we implement Task Manager for Cell and -develop 3D Graphics Renderer high-speed on Frame Buffer. +Remote Editing Protocol what we have suggested makes applications +possible to concertedly edit any data with one another. Because this +protocol is very difficult, verification of the progoram is important. +So in this paper, we extracted the core program of the protocol and +verified it using JavaPathFinder. \end{eabstract} % 表題などの出力 @@ -68,19 +64,9 @@ % 本文はここから始まる -\input{introduction} % 研究目的 -\input{cell} % Cell -\input{cerium} % Cerium -\input{texture} % 開発過程 -\input{compare} % 評価と考察 -\input{conclusion} % まとめ +\input{0} -\nocite{kono} -\nocite{libspe2} -\bibliographystyle{ipsjunsrt} -\bibliography{sigos} - -%\input{bibliography} % 参考文献 +\bibliography{ref} \end{document}