diff sigos.tex @ 4:8e30bfb5deb6

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author Shinji KONO <kono@ie.u-ryukyu.ac.jp>
date Thu, 26 Mar 2009 12:53:57 +0900
parents 5de476fabbbc
children 34bfeb51e287
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--- a/sigos.tex	Thu Mar 26 10:31:47 2009 +0900
+++ b/sigos.tex	Thu Mar 26 12:53:57 2009 +0900
@@ -6,34 +6,32 @@
 
 % ユーザが定義したマクロなど.
 \makeatletter
+\bibliographystyle{jplain} % for bibliography
+
 
 \begin{document}
 
 % 和文表題
-\title{Cell Task Manager Cerium のSPU内データ管理}
+\title{Remote Editing Protocol の実装と検証}
 % 英文表題
-\etitle{}
+\etitle{Implementation and verification of Remote Editing Protocol}
 
 % 所属ラベルの定義
 \affilabel{1}{琉球大学理工学研究科情報工学専攻 \\Interdisciplinary Infomation Engineering, Graduate School of Engineering and Science, University of the Ryukyus.}
 \affilabel{2}{琉球大学工学部情報工学科\\Infomation Engineering, University of the Ryukyus.}
-\affilabel{3}{琉球大学理工学研究科情報工学専攻 \\Interdisciplinary Infomation Engineering, Graduate School of Engineering and Science, University of the Ryukyus.}
-\affilabel{4}{琉球大学工学部情報工学科\\Infomation Engineering, University of the Ryukyus.}
 
 % 和文著者名
 \author{
-  多賀野海人\affiref{4}\and
-  宮國 渡\affiref{1}\and
-  河野 真治\affiref{2}\and
-  小林佑亮\affiref{4}
+  与儀健人\affiref{1}\and
+  宮城健太\affiref{1}\and
+  河野 真治\affiref{2}
 }
 
 % 英文著者名
 \eauthor{
-  Kaito TAGANO\affiref{4}\and
-  Wataru MIYAGUNI\affiref{1}\and
-  Shinji KONO\affiref{2}\and
-  Yusuke KOBAYASHI\affiref{4}
+  Kento YOGI\affiref{1}\and
+  Kenta MIYAGI\affiref{1}\and
+  Shinji KONO\affiref{2}
 }
 
 % 連絡先(投稿時に必要.製版用では無視される.)
@@ -41,26 +39,24 @@
         〒903-0213 沖縄県西原町千原1番地\\
 	琉球大学工学部情報工学科\\
         TEL: (098)895-2221\qquad FAX: (098)895-8727\\
-        email: gongo@cr.ie.u-ryukyu.ac.jp} 
+        email: kono@ie.u-ryukyu.ac.jp} 
 
 % 和文概要
 \begin{abstract}
-PlayStation 3 では、
-搭載されている Linux を用いてゲームを開発することができるが、
-GPU の詳細が公開されていないため、
-Frame Buffer 上に描画する必要がある。
-Frame Buffer 上の描画は非常に低速である。
-本研究では Cell 用の Task Manager を実装し、
-Frame Buffer 上で高速な 3D Graphics Renderer を開発する。
+本研究室が提案するRemoteEditingProtocol(REP)は、異なるホスト
+にあるアプリケーション同士による協調したデータ編集を可能にす
+るプロトコルである。しかしREPは複雑なプロトコルを用いている
+ため、その検証による動作の保証が不可欠となる。
+本研究ではREPの主要なプロトコル部を抜き出し、JavaPathFinder
+を用いてその検証を行う。
 \end{abstract}
 % 英文概要
 \begin{eabstract}
-In PS3, the game can be developed by using installed Linux.
-However, because details of GPU are unpublished,
-it is necessary to draw on Frame Buffer. 
-Drawing on Frame Buffer is very low-speed. 
-In this research, we implement Task Manager for Cell and
-develop 3D Graphics Renderer high-speed on Frame Buffer. 
+Remote Editing Protocol what we have suggested makes applications
+possible to concertedly edit any data with one another.  Because this
+protocol is very difficult, verification of the progoram is important.
+So in this paper, we extracted the core program of the protocol and
+verified it using JavaPathFinder.
 \end{eabstract}
 
 % 表題などの出力
@@ -68,19 +64,9 @@
 
 % 本文はここから始まる
 
-\input{introduction}   % 研究目的
-\input{cell}           % Cell
-\input{cerium}         % Cerium
-\input{texture}        % 開発過程
-\input{compare}        % 評価と考察
-\input{conclusion}     % まとめ
+\input{0}
 
-\nocite{kono}
-\nocite{libspe2}
-\bibliographystyle{ipsjunsrt}
-\bibliography{sigos}
-
-%\input{bibliography}   % 参考文献
+\bibliography{ref}
 
 
 \end{document}